Project Vlot

Project Vlot
Klik op de foto om naar de Vlot website te gaan.

woensdag 25 mei 2016

Met de tijd mee ?

Tja, tegenwoordig ontkom je niet aan sociaal media dus ik dacht zal ik hierin meegaan.
Privé heb ik daar allemaal niet zo'n behoefte aan. Maar in het kader en belang van mijn bedrijf is het misschien wel handig. En eigenlijk is dit ook wel persoonlijk.

Ik ben 3 jaar geleden voor mezelf begonnen (min of meer noodgedwongen) en ik dacht wel een leuk concept te hebben. Nou vindt ik dit allemaal fantastisch om te doen. Echter het opbouwen van een goede klantenkring en volop aan het werk blijven is in werkelijk toch best lastig,
En de economische omstandigheden worden ook maar niet beter.
Aangezien ik veel in eigen beheer doe bespaar ik wel wat kosten uit zodat ik een beter uurtarief naar de klant kan doorbereken. En ik kan en doe graag bijna alles zelf !

Ik heb 25 jaar voor bedrijven gewerkt in de financiële sector. Door reorganisatie sta je in ene op straat. Uiteindelijk moet je wat dus ben mijn eigen hoveniers bedrijf gaan starten, ik had altijd al veel affiniteit met tuinen en klussen. Nou lijkt een eigen bedrijf heel wat en het is ook leuk, maar begrijp me niet verkeerd je bent er 24/7 mee bezig en je bouwt weinig op qua voorzieningen.
In dat opzicht kun je beter voor baas werken.
Oke, dit was even in het kort mijn levensverhaal.

Ik heb dit nog nooit eerder gedaan en eigenlijk ben ik ook niet zo maar ik hoop dat deze blog leuk en informatief is en het consequent kan bijhouden.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten